O nás

…historický exkurz

Přehled událostí

Všechno to začalo komiksy. Spolužáci Nefron, Some1 a kravinec je začali kreslit už na základní škole. Všichni tři jmenovaní spolu posléze chodili i do jedné třídy na gymnáziu, tvoření a kreslení pokračovalo a tak vzniklo sdružení říkající si Liga komiksů.

Fotka
Fotka
Fotka
Fotka
Fotka
Fotka
Fotka
Fotka

Bylo nám kolem patnácti let. Najednou jsme objevili program Game Maker, ve kterém jsme se pokoušeli některé své nápady převést do interaktivní podoby. Zprvu jsme v něm vytvářeli jednodušší věci, ale to nám přestalo stačit. Some1 začal programovat hru KOS, vzletný to projekt, na kterém se časem rozhodli spolupracovat i Nefron a Démon, spolužák z gymnaziální třídy. To bylo impulzem pro vznik dalšího sdružení, které se nazvalo LKG. Tato zkratka měla snad znamenat Liga komiksů Games, i když jsme název nikde v rozepsané formě neuváděli a vymýšleli si další kombinace slov, které by zkratka mohla skrývat.

Stali jsme se součástí komunity Velkej Chytrák, která sdružovala vývojáře používající Game Maker. Založili jsme tyto stránky a vydali jsme několik menších her, mezi kterými nám přineslo úspěch kupříkladu Gejmejkro: Marx útočí, ve kterém hráč proti Game Makeru bojoval a mohl masakrovat právě členy fóra V. Ch. Také jsme zde ohlásili naše velké projekty, o kterých jsme hovořili až s přehnaným sebevědomím. Dlouhé měsíce, snad i roky, jsme komunitu přesvědčovali o tom, že již brzy vyjdou, například v našem vystoupení na PG24… Naše snahy o úspěch však zůstaly nenaplněny.

Vývoj se zamotával a prodlužoval, do her se přidávaly nové věci, zatímco staré přestávaly fungovat. Na scénu přišel operační systém Windows Vista, což nás donutilo, vzhledem k problémům s kompatibilitou, přejít na novou verzi Game Makeru… a od té doby se stal nespočet událostí, které vedly k postupném vyhasnutí našeho snažení…

Členové a související osoby

Some1 – programátor, ctižádostivý a občas až příliš sebestředný, působil v komunitě největší rozruch. Byl to on, kdo objevil Game Maker.

Démon – velmi chytrý programátor, rozvážně zvládající vyřešit jakoukoli výzvu. Před Game Makerem získával cenné zkušeností programováním v Baltíku.

Nefron – grafik, hudebník a zvukař, který dvěma programátorům posluhoval. Zprvu vybaven stařičkými klávesami, na které si donekonečna stěžoval, pak se však naučil využívat je jako MIDI zařízení. Grafiku vytvářel v Gimpu. Taktéž (dodnes) vývojářem webových stránek.

kravinec – spolužák, který pravdivě tvrdil, že KOS nikdy nevyjde. Ač nebyl členem LKG, některé jeho komiksové nápady a postavičky měly ve hrách nenahraditelné místo. Jeho komiksová verze je jedním z antagonistů hry KOS.



© 2006–2013 LKG